Klachtenafhandeling
Wij proberen bij TracPartz ons werk zo goed mogelijk te doen maar blijven mensen. Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens laat het ons dan weten. Wij willen graag dat u tevreden blijft en proberen natuurlijk naar een oplossing te werken.
Zou u contact met ons willen opnemen over uw klacht? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren en te leren.
Een klacht doorgeven
We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht?
Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@TracPartz.com U mag uw klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:
TracPartz BV
Transportweg 13
9363 TL Marum
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Bij schade verzoeken we u om uw contactgegevens, het bestelnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen u een ontvangstbevestiging en u krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.
Is uw klacht niet naar wens opgelost door ons?
Als een ingediende klacht niet of niet voldoende door ons wordt opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of contact opnemen met Europese online geschillenplatform (ODR).