Cookie instellingen

Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.

Meer informatie arrow-right
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

We gebruiken onze eigen cookies en die van derde partijen op onze website om uw bezoek te verbeteren, ons verkeer te analyseren en voor veiligheid en marketing. Selecteer "Alles accepteren" om toe te staan dat ze worden gebruikt. Lees ons cookiebeleid.

Klachtenafhandeling
Wij proberen bij TracPartz ons werk zo goed mogelijk te doen maar blijven mensen. Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens laat het ons dan weten. Wij willen graag dat u tevreden blijft en proberen natuurlijk naar een oplossing te werken.

Zou u contact met ons willen opnemen over uw klacht? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren en te leren.

Een klacht doorgeven
We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht?

Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@TracPartz.com U mag uw klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:

TracPartz BV
Transportweg 13
9363 TL Marum

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Bij schade verzoeken we u om uw contactgegevens, het bestelnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen u een ontvangstbevestiging en u krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.

Is uw klacht niet naar wens opgelost door ons?
Als een ingediende klacht niet of niet voldoende door ons wordt opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of contact opnemen met Europese online geschillenplatform (ODR).