Veelgestelde vragen
We krijgen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik bestellen?
U plaatst bestellingen via onze webwinkel. Komt u er niet uit dan mag u ons altijd bellen (via telefoonnummer 085 7606 999.)
Wat zijn de openingstijden?
In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestellingen.
Onze winkel (showroom) is geopend op:
maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00 uur
Op zaterdag zijn wij niet geopend voor verkoop. LET OP: u kunt alleen afhalen nadat de order is geplaatst en betaald- bij voorkeur vooraf even telefonisch afstemmen wanneer u het komt halen. Wij leggen deze dan voor u klaar.
De klantenservice is telefonisch bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 9:00 - 12:00 uur
Op zaterdag zijn wij gesloten. U kunt eventueel een bericht inspreken, dan bellen wij u de eerstvolgende werkdag terug.
Wat zijn de verzendkosten?
Uw verzendkosten kunt u zien na het bestellen van een product maar voordat u af kan rekenen zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Bezorgt TracPartz ook buiten Nederland.
Ja, wij verzenden wereldwijd. Er worden er wel extra verzendkosten in rekening gebracht. Op de bestelpagina krijgt u te zien wat de verzendkosten zijn voor uw adres buiten Nederland.
Wat zijn de betalingsmethoden bij TracPartz?
Op TracPartz kunt u op verschillende manieren betalen:
iDeal
Bancontact/Mister Cash
Vooruitbetaling per bank
PayPal (ook PayPal Express)
Creditcard
Biller*
In onze fysieke winkel heeft u de mogelijkheid tot pinnen, contant of met creditcard betalen.
Wat is de levertijd?
Als we uw bestelling en betaling voor 15:00 uur ontvangen, wordt uw bestelling in de meeste gevallen binnen 1 werkdag bezorgd op afleveradressen in Nederland en België. We houden u via e-mail op de hoogte van de levering. Bestelt u na 15:00 uur of in het weekend, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Check ook onze bestel informatie.
Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
We versturen uw pakket wereldwijd naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
U kunt hier de algemene voorwaarden inzien.
*Wat is Biller?
Biller is de koop-nu-betaal-later-oplossing voor online bedrijven en is ontworpen om zowel de zakelijke verkoper als de koper optimaal te bedienen. Met Biller kopen bedrijven nu en betalen ze later, met het gemak van consumentenbetalingen. Als koper profiteer je van de innovatie en snelheid van een startup, gecombineerd met de betrouwbaarheid en ervaring van een marktleider.